20 Aralık 2012 Perşembe

Sıcacık Örgüler

Yeni yıla azıcık zaman kala hava iyice soğudu, sanırım ve umarım yeni yılda şehir sadece ışıl ışıl değil bembeyaz olacak. Geçen hafta burada (Viyana) kar vardı ve Christmas için süslenmiş bir ağaç o kadar güzel görünüyordu ki o soğukta durup onu izlemeye daldım. :) Tabii fotoğrafını da çektim, yazının sonunda paylaşıyor olacağım.

Gelelim bu soğuklara iyi gelen çözümlere. Geçen sene moda olan bu çember atkılar bu sene de moda ve inanılmaz kullanışlılar. Heryerde satılıyor zaten ama birazcık örgü bilginiz varsa kendiniz de örebilirsiniz çünkü ben bile! :) geçen sene ev arkadaşım için birkaç saat içinde bir tane örmüştüm. 


  
source
source
Bu saç bandlarını da örmek çok kolay. Aynı zamanda çok kullanışlı ve şıklar, kesinlikle öneriyorum!

source
source
source
Bir başka öneri de sıcacık ayaklar için örgü çorap ve tozluklar. Özellikle biz bayanların ayakları genellikle buz gibidir, bu yüzden bu çoraplar tam bize göre :) Tabii çorap örmek çok daha zor, zamanında anneannelerimiz, babaannelerimiz örüp hediye ederdi  ama kimse giymezdi, şimdi ise inanılmaz moda oldu, burada bir çok mağazada satılıyor ama Türkiye'de durum nasıl bilmiyorum?
source
source
source
source
Ve yine sıcacık bir çözüm; örgü battaniye. Annem geçenlerde Skype'dan gösterdi, benim için örmekte olduğu battaniye bitmek üzere. Ona kavuşunca televizyon karşısında kullandığım polar battaniyenin pabucunu hemen dama atacağım :)
source
source
source
Onlar aslında gerçekten ısıtmıyorlar ama örgü görme fikri bile beni ısıttığı için bir deneyin derim :) Bu sene bu bilezikler de burada çok moda!!!

source
Ve sonunda sayfa başında bahsettiğim, hayran olduğum yılbaşı ağacı :) Tabi gerçekte kocamannn ve fotoğraftakinden daha çekiciydi...

Bu tasarımlar ilgini çekebilir, tıkla :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder