20 Aralık 2012 Perşembe

Yılbaşı Partisi Atıştırmalıkları!

source
Bayılırım partilerde içecek ile birlikte sunulan atıştırmalıklara! Eğer yılbaşında evde olacaksanız bu önerileri dikkate alın derim. Bir sürü seçenek var elbette ama özellikle klasik olmayan ve şık görünürken aynı zamanda hazırlanması kolay olanları seçtim. ;)


source
yağlı peyniri şekillendirdikten sonra üzerine bademler dizilerek yapılmış bu sunuma gerçekten hayran oldum. Bu sunumu yapmanız halinde misafirlerinizin yıl boyunca bunu deneyeceğinden eminim ;)

Masalarınızı bu salatalık-havuç çiçekleri ile hareketlendirebilirsiniz.

Bunu görür görmez hepinizin aklına kırmızı şarap geldi değil mi? Davetinizde sıcak bir ortam olsun istiyorsanız masanızda bu peynir sunumu mutlaka bulunmalı. Aslında şarap da şart değil, ben bir peynir hastası olarak her içeceğin yanında bayıla bayıla peynir yiyebilirim :)

source
Bu penguenler de çok eğlenceli, hazırlamak için ihtiyacınız olan sadece siyah zeytin, havuç, yaplı peynir ve kürdan!

source
Bu tasarım da modern partilere çok yakışır, herkes elinde atıştırmalık kadehi ile dolaşır böylece atıştırmalıklar için tek bir masaya bağlı kalmaz ;)
source
Yine kadeh ile aynı mantıkta, daha zengin içeriği olan bir öneri.

source
Yine çok kolay ve ben daha önce niye düşünmedim dedirten bir atıştırma tabağı :)

source
Evet farkındayım, seçtiğim atıştırmalıklar peynir ağırlıklı ama n'apayım, peynire aşığım :)

source
Birkaç domates, mozerella peyniri ve fesleğen ancak bu kadar şık görünebilir :) Fesleğene alternatif olarak nane yaprağı da kullanılabilir.

Bu atıştırmalıklardan denersen fotoğraflarını bekliyorum : tasarimyagiyor@gmail.com

                                                                                  Sofra tasarımın için de bu yazım yardımcı olabilir, tıkla :)      


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder