25 Şubat 2013 Pazartesi

Takı problemimi başarı ile çözümledim!


Takılarımla başım oldum olası dertte idi! Takı kutularını hiç sevmem, içinde ne aradığımı bulamam, bulsam zincirler birbirine takılmıştır çözemem, hele bir de acelem varsa tansiyonum yükselir bla bla...

Bu arada bu postu hazırlamak sonbahardan beri aklımda ama ancak kısmet oldu, şöyle ki;

Sevgilime (aynı zamanda eşim olur:) 2012 sevgililer gününde bir kravat aparatı aldım. Takıdan bu konuya nasıl atladım?  Merak etmeyin konuyu çok güzel bağlayacağım :) Oval şeklindeki aparat kravatları döndüren bir mekanizmaya sahip. Üzerinde ileri geri tuşları var, asılı duran kravatları ileri geri döndürebiliyor ve istediğiniz kravatı kolayca seçebiliyorsunuz. Sevgilimin de sağlam bir kravat koleksiyonu olduğu, kravatlarını hiç bir yerlere sığdıramadığı (hoş bu aparata da hepsini sığdıramadı o ayrı :)) ve nerede enteresan&şık bir şey görse bayıldığı için bu hediye ona biçilmiş kaftandı. Evlenip evimize yerleşene kadar kutusundan çıkarmadı. Sonunda evimize yerleştiğimizde ise aparat dolabındaki yerini aldı. Kravatlar renklerine göre büyük bir zevkle tek tek dizildi ve emektar kravat askısı ise acımasızca bir kenara atıldı. Hatta tam çöpe gidecekti ki sevgilim "Senin işine yarar mı şallarını falan asar mısın?" diye sordu. "hayır- aaa evet" oldu yanıtım. Gerçekten birkaç milisaniye içinde bu fikir aklıma geldi. Bu askıyı takılık yapacaktım.

Haydi başlıyoruz :)

  • Önce nereye konumlandıracağıma karar vermem gerekliydi. Aslında çok da seçeneğim yoktu, ya aynamın yanındaki duvara ya da gardırobuma monte edebilirdim. Duvarda çok hoş görünmediği için gardıropta karar kıldım. Bir kurdele (bu arada bu kelimenin kurdale, kurdela, kordela versiyonlarını sıkça görüp kafası karışmayan yoktur sanırım, tdk'dan kontrol ettim, doğrusu buymuş efendim.:)) yardımı ile askıyı gardırobumun yanına monte ettim. 

  • Kurdele ile askının birleştiği yer pek estetik görünmedi gözüme. Ben de çok sevdiğim broşumu buraya konduruverdim.
  • Broşum el emeği olup bir eşi daha yoktur, kendisini geçen sene sevgili Lidya'dan almıştım, çok severek kullandım. Lidya'nın gerçekten çok farklı bir tarzı var, merak edenler için bloğu budur efendim. :)
  • Ve takılığım hazırdı. Önce sık kullandığım takılarımı seçtim, çünkü malesef tüm takıları sığdırmak mümkün değil. Sonra da zevkle onları takılığıma dizdim.  
  • Kurdelenin bomboş durması da beni rahatsız etti, ona da tatlı fotoğraflarımızı ekledim. Tam sol üst köşeye hangi fotoğrafımızı eklesem diye düşünürken bir baktım eşim, bekarlığa veda partisinde taktığım duvağımı oraya konduruvermiş bile :) Çok hoşuma gitti ve öylece bıraktım.

  • Bunlar da fotoğraflarımızı kurdelaya tutturduğum uğurböccekli mandallarım :)

  • Sıra geldi takılığımı tanıtmaya :) Orta alanda küpelerim yer almakta;
  • Sol en alt sırada en sık kullandığım yüzüklerim;

  • Altta bulunan kancasında da yine en sık kullandığım kolye ve boncuk bilekliklerim;
  • Makyaj masamın son hali işte böyle, orjinal fırçalığımı da bu yazıdan hatırlarsınız ;)


Kullanımı gerçekten çok pratik, ne aradığımı kolayca bulabiliyorum, artık tansiyonum yükselmiyor :) Kendi tasarımım olmasının verdiği haz ise paha biçilemez. 

Beğendiğinizi umuyor, bol tasarımlı, bol gülücüklü bir hafta diliyorum :)


Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)











12 yorum:

  1. süper olmuş:)bayıldım bu çözüme sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Beğenmene çok sevindim, sevgiler.

      Sil
  2. gerçekten çok kullanışlı olmuş canım çok iyi düşünmüşsün takıları evde düzenli bir şekilde saklamak çok güç hep dağınık kalıyor :) bu şekilde çok muntazam duruyor bana da fikir vermiş oldun teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. sen de tasarımcı çıktın başımızaaa :)

    YanıtlaSil
  4. iyi fikirmiş yerim olsa uygulardım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında şöyle bir fikir de geldi aklıma, gardırop kapağının iç kısmına da monte edilebilir. Böylece ona özel bir yere ihtiyaç olmaz ve takıları her zaman görmek istemeyenler için derli toplu, iç tarafta duruyor olur ;)

      Sil
    2. evet iyi düşünmüşsün, böylece tozlanma da olmaz herhalde.

      Sil
    3. Doğru o aklıma gelmemişti, tozlanma derdi de olmaz ;)

      Sil
  5. Çok güzel olmuş,güzel fikir ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil