25 Mart 2013 Pazartesi

Bu kutudan böcük çıktı! Yves Rocher Vol 4


Korkmayın dünyanın en tatlı böcüğü :) 

Efendim yaklaşık 3 hafta önce bir tane tonik bir tane de makyaj temizleme sütü almak üzere yine Yves Rocher'deydim.  Elimde de evime posta ile gönderilmiş olan hediye kuponu vardı. 

Ürünlerimi seçtikten sonra annem için aklımda olan bir soru vardı, onu sordum. Annem şuan bu yazımda ki sıkılaştırıcı&dolgunlaştırıcı kremi kullanıyor ve gayet memnun. Yves Rocher'in sitesinde bu ürün organik sekmesi altında yer alıyor. Benim de sorum bu ürünün gerçekten organik olup olmadığıydı, aldığım cevaba göre bu seri tam organik değilmiş. Bana %100 organik olan seriyi tanıttılar ve annem için bu seriden bir kaç gece ve gündüz kremi deneme boyları verdiler. 

Gelelim hediye kuponumla aldığım böcüğüme,

Kendisi bir mutfak kronometresi olup,

Kupalarımın olduğu rafta yerini alan ve  üç haftadır mutfakta bana yardımcı olan sevimli dostumdur .:)

Bir de yine Yves-Rocher'in sitesinde gezinirken gördüm, internet sitesinden sipariş verince bu kolyeyi hediye ediyorlarmış. Ben Ocak ayında bu kolyeyi Yves-Rocher'den satın almıştım, sanırım 13 TL gibi bir fiyatı vardı. Ne zamandır aklımda su damlası kolyesi almak vardı ve şimdi kolyemden çok memnunum, hazır hediye ediyorlarken değerlendirin derim. ;)

İyi haftalar!!! :)



Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)





6 yorum:

  1. Kronometre çok hoşmuş.güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. böcük diyince bende ürünlerin içinden çıktı sandım bi an korktum :D çok güzelmiş o tatlı böcük güle güle kullan. ve diğer ürünleride dene bize yaz:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet uğur böcüğüm çok tatlı, çok teşekkür ederim.
      Ürünlerle ilgili bir post oluşturmam gerek evet, şuana kadar hep aldıklarımı yazdım ama deneme sonuçlarını yazmadım :/ ama yaziciim ;)

      Sil
  3. iyi günlerde kullan. İzlemeye aldım bloğunuzu. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil