12 Nisan 2013 Cuma

Hediye Çekilişi: Paket 2

Hediye çekilişimdeki paketlerin içeriklerine devam ediyorum, Paket 1'i burada anlatmıştım, şimdi sıra Paket 2'de :) 

Sabit olan hediyelerin yanında verilecek değişken hediyeleri hazırladığım 3 paketten birini seçerek kendiniz belirliyorsunuz. Sabit hediyeleri, diğer paketleri incelemek ve katılım sağlamak için buraya gelin.

Paket 2'nin içeriğine de parfüm ile başlıyorum ;) Parfümümüz Yves Rocher So Elixir Purple. Aynısından bende de var, çok kadınsı ve gece eğlencilerine çok yakıştırdığım bir koku. Çiçeksi ve hafif odunsu. İçinde Sümbülteber (Tüberöz), Vetiver ve Paçuli varmış. Ürün sayfası. Eski göz yaşı şilekerini andıran çok estetik bir şişersi var;

Paket 1'de olduğu gibi burada da bir kokoş kalem takımımız var. Paket 1'de söylediklerim geçerli, kesinlikle çantadan eksik edilmemesi gereken bir set. Ek olarak iş toplantılarında da rahatlıkla kullanabileceğiniz şıklıkta. Siyah süet kılıfımdaki bu set metalik fuşya ve siyah renklerde tükenmez kalemden oluşuyor.

 
Dudak balsamımız da yine Yves Rocher'den. İçerdiği Karite Yağının yoğun besleyici özelliği sayesinde çatlayan dudakları onarır. Yine çantanın minik iç gözünde yerini alması gereken bir ürün ;) Ürün sayfası. 
 
Gelelim testerlarımıza,
   
Paket 1'de de anlattığım gibi Hydra Vegetal yogun nemlendirici kremi bu kış çok severek kullandım, cildimin nem dengesini gayet iyi düzenledi ve cildimi soğuktan çok iyi korudu, yaz performansını merakla bekliyorum. Ürün sayfası.
 
Web sitesinde ürünü şöyle anlatmışlar: İçeriğindeki Akçaağaç ve Mavi Agav Özsuları'nda bulunan aktif moleküller cildi nemlendirir ve cildin nem dengesini uzun süre korumasını sağlar. Organik Karite (Shea) Yağı ise cildinizi onarır ve besler. Ayrıca cilde yumuşaklık veren ve cildi yatıştıran Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu içerir. Dermatolojik olarak test edilmiştir.
 
Mayıs Gülü, Sardunya, Sedir Ağacı ve Paçul içeren Moment De Bonheur çiçeksi ve hafif bir koku, günlük kullanıma çok uygun. Benim için bir ilk bahar kokusu. Ürün sayfası.
 
"Paket 2 benim olmalı" diyorsan buraya gel ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder