15 Nisan 2013 Pazartesi

Hediye Çekilişi: Paket 3

Hediye çekilişimdeki paketlerin içeriklerine devam ediyorum, Paket 1'i burada, Paket 2'yi burada anlatmıştım ve sıra Paket 3'de :)

Sabit olan hediyelerin yanında verilecek değişken hediyeleri hazırladığım 3 paketten birini seçerek kendiniz belirliyorsunuz. Sabit hediyeleri, diğer paketleri incelemek ve katılım sağlamak için buraya gelin.

Paket 3'teki parfümümüz Paket 1'deki ile aynı. Yves Rocher Vanille Noire, adından da anlaşıldığı gibi vanilya severlere hitap ediyor. İçinde Bourbon Vanilyası, Tahiti Vanilyası, Uganda Vanilyası ve Mandalina var. Ürün sayfası. Sevimli şişesi ise böyle;

Paket 1 ve 2'nin bu bölümü daha çok çantamıza hitap ediyordu, Paket 3 ise gözümüze hitap ediyor.
Benim makyajımın olmazsa olmazıdır maskara. Sizin için de kullanımı en yaygın olan siyah rengini seçtim ki herkese hitap etsin.Yves Rocher 360° Çevreleyen Ekstra Uzun MaskaraÜrün sayfası. 
Ürün web sitesinde şöyle anlatılmış: Kirpikleriniz kısa ve derin bakışlar mı yaratmak istiyorsunuz?
Küresel başlığa sahip patentli fırçası ile kirpiklerin tamamına ulaşır. Gözü 360* çevreleyen kirpiklerin tamamını kavrar ve uzatır. Kirpiklerinizi ağırlaştırmadan derin bakışlar sağlar. 12 saat kalıcıdır. İçerdiği Badem Proteini ile yoğun uzatma etkisi sağlar. Oftalmolojik olarak test edilmiştir.

Ben büyük bir kalem fanı değilim ama yine de bir çok kişinin olmazsa olmazı olduğu için yine en yaygın kullanılan siyah rengi seçtim. Ürün sayfası.

Ürün web sitesinde şöyle anlatılmış: İlk uygulamada yoğun bir renk bırakan, istenirse parmak ucu ya da fırçayla yayılabilen yumuşak bir dokuya sahiptir. Yumuşak dokusunu formülündeki Hintyağından alır. Oftalmolojik olarak test edilmiştir

Ve sıra testerlarımızda :)

Paket 1 ve 2'de anlattığım gibi Hydra Vegetal yogun nemlendirici kremi bu kış çok severek kullandım, cildimin nem dengesini gayet iyi düzenledi ve cildimi soğuktan çok iyi korudu, yaz performansını merakla bekliyorum. Ürün sayfası.

Web sitesinde ürünü şöyle anlatmışlar: İçeriğindeki Akçaağaç ve Mavi Agav Özsuları'nda bulunan aktif moleküller cildi nemlendirir ve cildin nem dengesini uzun süre korumasını sağlar. Organik Karite (Shea) Yağı ise cildinizi onarır ve besler. Ayrıca cilde yumuşaklık veren ve cildi yatıştıran Organik Hamamelis (Sihirli Ceviz) Suyu içerir. Dermatolojik olarak test edilmiştir.

Yves Rocher Evidence; ailemizin kokusu :) Annem de, kardeşim de, ben de bu kokuyu kullanıyoruz. Bazı kokular vardır ya Miss Dior Cherie ya da Chanel Coco Mademoiselle gibi, koklar koklamaz zerafetin kokusu dersiniz, işte bu koku da onlardan. Çiçeksi ve hafif odunsu bu koku, Menekşe, İnci Çiçeği, Gül ve Paçuli içeriyormuş. Ürün sayfası

  

 Neden Yves Rocher? sorusunu çok alıyorum, Paket 1'de ve bir kaç postumda daha anlattım aslında. En sık kullandığım markalardan biri Yves Rocher, hem kalitesinden hem de müşteri hizmetlerinden gayet memnunum. En sevdiğim özellikleri ise ürünlerin deneme aşamasında deneylerin hiç birinin hayvanlar üzerinde yapılmaması!

 "Paket 3 benim olmalı" diyorsan buraya gel ;)


2 yorum:

  1. Ya bayılıyorum bu kokuya.Gittim Yves Rocher'ya,sordum mini boyunu satmıyorlarmış:/

    YanıtlaSil