21 Ağustos 2013 Çarşamba

Kalemlerim Yerini Buldu! - DIY

Gezi yazılarına küçük bir mola! 
Hediye gelen sevimli kalemlerimi buradan hatırlarsınız, onların çekmecemde durmalarına gönlüm el vermedi, artık sosyal hayata karışmalıydılar :) Onları mevcut kalemliğimin içine koydum ama kalemlik alçıdan ve uzun olunca kalemlerimin güzelliklerini örttü :( Farklı bir kalemlik bulmalıydım. Hemen evde bulunan pembe, beyaz ve turkuaz kurdelelerimden turkuaz olanı seçip cam kavanozu süsleyerek bir kalemlik yaptım. Ama bu kalemlik de çok boş göründü gözüme. Nasıl doldursam derken aklıma burada yaptığım fırçalık geldi.

Kahve taneciklerim ne güne duruyordu? Hemen işe koyuldum :)

Kahve ve turkuazın uyumu benim için yeterince çekiciydi, pembe beyaz ağırlıklı kalemlerime de güzel bir kontrast oldular. Tamamdır bu iş deyip yenip kalemliğimi tam çalışma masamızın üzerine koymuştum ki raftaki kitapların yamuk durmaları takıldı yine gözüme. "Hep unutuyorum bu raf için bir kitap tutacağı almayı" diye kendi kendime söylenirken aklıma kalemliği aynı zamanda tutacak olarak kullanmma fikri geldi ve yeni kalemliğim kitapları tutma fonksiyonu da olan yerini buldu.

Sevgiler,

Gökçe.

  Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)


7 yorum:

  1. çok zevkli ve yaratıcısın canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, "çok" olmasa da yaratıcıyım galiba :)

      Sil
  2. Gökçecim çok şirin bir köşe oluşturmuşsun =)

    YanıtlaSil
  3. ÇOK TATLI OLMUŞ BİRDE MİS KAHVE KOKAR YAHU ONLAR :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma, hele makyaj yaparken fırçalarımın saplarına sinen kahve kokusuyla kendimden geçiyorum :)
      http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2013/01/makyaj-frcalarm-ozgur-braktm.html

      Sil