18 Kasım 2013 Pazartesi

Yine Yeniden Yves Rocher

Yves Rocher kataloğu içinde kaybolduğum anlardan birinin sonucudur bu fotoğraf :)

Gelin bu sonucu daha yakından inceleyelim.


Genelde ürünü satın almadan önce ürün hakkındaki yorumlara bir bakarım. Bu üründe ise öyle olmadı. Bir gözaltı kremi almalıydım, katologda görünce YR web sitesinden bir özelliklerine baktım, "hımm kulağa güzel geliyor." dedim ve sipariş verdim. Sanırım kararımı ambalajın tatlı pembesi de birazcıcık etkilemiş olabilir :)

Göz altı torbalarına karşı hassas ciltler için üretilmiş bu yatıştırıcı kremi henüz kullanmaya yeni başladığım için detaylı bir yorum yapamayacağım. Ama çok hafif bir krem olduğunu ve çok iyi bir nemlendirme sağlayacağını düşündüğümü söyleyebilirim. Daha detaylı bilgi burada.

Takip ettiğim bloglarda son zamanlarda bu kremden övgüyle bahsediliyordu. Matlaştırıcı ve Gözenek Sıkılaştırıcı bu kremi kullanır kullanmaz övgülere hak verdim. Gözeneklerimi sıkılaştırır mı zamanla göreceğim ama matlaştırdığını daha ilk kullanımda farkettim. Web sitesinde her gece düzenli olarak uygulanması önerilmiş ama ben ürünün üzerinde gece/gündüz yazması nedeniyle gündüz de kullandım. 

Kremi yüzüme sürer sürmez cildim kremi çok hızlı emiyor ve birkaç saniye sonra sanki hiç krem sürmemişim gibi hissediyorum, yüzümde kesinlikle bir ağırlık yapmıyor. Cildimdeki parlamayı da saatlerce engellediğini rahatlıkla söyleyebilirim. Şuan hava çok soğuk olmadığı için koruyuculuğu hakkında birşey söyleyemeyeceğim, (zaten kremin koruyuculukla ilgili bir iddiası da yok) ama en azından hava çok soğuyuncaya kadar gece gündüz bu kremi kullanmaya niyetliyim. Detaylı bilgi burada.

Evidence aşkımı bilirsiniz, günlük olarak artık neredeyse hep bu parfümü kullanıyorum diyebilirim bu yüzden yedeğimi hazırladım. Detaylı bilgi burada.

E madem parfümünü bu kadar çok seviyorum, duş jelini neden denemeyeyim? :)

Yine Evidence  gibi sürekli kullandığım ve her alış-verişimde yedeklediğim Hdyra Vegetal yüz yıkama jelim.

Evden çıkmadan önce mutlaka sürdüğüm nemlendirici el bakım kremimi de yedekledim. Yalnız her çantama atabileceğim kadar minik bir boyunu çıkarsalar çok mutlu olacağım. Bu krem güzel havalar için iyi bir üründü ama kışın hassas ellerim için bu ürünün soğukta yeterli olmayacağını düşünüyorum bu nedenle yine YR'in ürünü soğuğa karşı onarıcı kremini denemek istiyorum.

Franboğazlını hiç denememiştim senin, aramıza hoşgeldin franboğazlı balsam! :)

Böylece bir Yves Rocher güncesinin daha sonuna geldik. Siz bu ürünlerden hangilerini kullandınız? Yorumlarınızı beklerim :)

Sevgiler,
Gökçe.

                                                                   Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)

9 yorum:

  1. Aldıklarının tümünü güzel günlerde kullan canım.Hydra Vagetal jel çok güzelmiş gerçekten.Sebum Specific kremde ilk deneyeceklerimden olsun o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlım :) Bence de özellikle cildinde parlama sorunu yaşıyorsan mutlaka dene, ben çok memnunum :)

      Sil
  2. Yavaştan topluyorsun sen yves ürünlerini sanırım,güle güle kullan canım. bende alıcam doğum günü vasıtamla 2 şey bakalım hala düşünüyorum ne alsam diye ((:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet arada bir kendimden geçiyorum böyle, kolay değil o katologlara karşı koymak :) Ben bir çok ürününü test ettim, sorun olursa yardımcı olmaya çalışırım ;)

      Sil
    2. Detoks etkili toniğini kesin alıcam ama diğeri ne olsun derdindeyim :)) hydra vegatalin göz kremini birde abricot yazan nemlendirici vucüt peelingi arasındayım şuanda ? kullandıysan öğrenmek isterim memnuniyet oranını.

      Sil
    3. hdyra vegetal'in göz kremini kullanmadım ama apricot peelingini kullandım&kullanıyorum. İyi nemlendirdiğini söyleyemem ama kokusunu seviyorum, kokusunun kalıcı olmasını daha çok seviyorum :) Bir parfüm değil tabi ama bir peelinge göre uzun süren bir kokusu var. Tanecikleri de gayet yoğun ;)

      Sil
    4. Aslında nemlendirmesin sadece eldivenle iyi bir peeling yapsın vucüduma yeterli :)nemlendiren vucüt ürünlerini sevmiyorum duştayken,başkada ürün yok vucüt peelingi adına yvesde(yani uygun fiyatlı namına) oo süpermiş ozaman tamam canım ben en iyisi tonikle peeling alayım taneciklerinin yoğun olması benim için güzel,teşekkürler..

      Sil
    5. Yardımcı olabilmeme sevindim tatlım, ürünleri kullandıktan sonra yorumlarını bekliyorum :) Şimdiden doğum günün kutlu olsun!!! :)

      Sil
    6. Çok teşekkür ederimm canım benim <3 önce alışveriş yazımda görüceksin ama daha sonra kullandıkça yazarım yazısını merak etme :}} Sevgileeerrrr

      Sil