4 Aralık 2013 Çarşamba

Partimizin Şeker Köşesi


Kocanın doğum gününü ve seminerlerini başarıyla tamamlamış olmasını kutlamak üzere evde verdiğimiz partide minik bir şekerleme köşesi hazırladım. Kurdeleler işin içine girince bu köşe pek bir sempatik oldu.


Bunlar yılbaşı&noel kutlamaları hazırlıkları için marketlerde satılan baston şekerler. Aklımda yılbaşı dekorunda bunları kullanmak vardı ama dayanamayıp partide kullanıverdim. Pembe pöti kareli kurdele bence bastonlara çok yakıştı, koca da bu fikre (ilginçtir ama) bayıldı. Normalde o böyle fiyonklu miyonklu şeyleri pek bir dişi bulur, olabildiğince uzak durur. :)


Efendim ben hurmayı pek severim, bu fanus şeklinde saklama kaplarını da.. O yüzden bu ikiliye gidecek en tatlı rengi seçip hemen kombinledim. Bu arada şeker-çikolata krizlerinizi hurma ile atlatmanızı öneririm, içinde doğal şeker olduğu için çikolata ve şekerlemelere göre çok daha faydalı ;)

Kavanoz&kurdele konseptine pandalarla devam... Bu sevimli pandalar Haribo'nun yeni ürünü. Bir çok şekerlemeye, çikolataya hayır diyebiliyorum ama benim de zayıf noktam Haribo :) 


Bunlar da Milka'nın içi kremalı çikolatacıkları. Aslında çikolataları kaplarından çıkararak servis etmeyi düşünmüştüm ama şekillerin tam yuvarlak olmadıkları için çok hoş görünmediler o yüzden bu haliyle bıraktım.

Tam bunları hazırlamış, bu süsleme malzemelerimi sakladığım kutumu toparlarken daha önce bir arkadaşımın düğünü için hazırladığım çerçeveden kalma ahşap rakamlar gözüme çarptı. "Doğum günü, rakamlar, hımm..." derken çok basit ama sevimli bir doğum günü kabuğu hazırladım. Koca bunu da çok beğendi. Bu fikir özellikle miniklerin doğum günlerinde, Baby showerlarda, organizasyonlarda masa numarası olarak kullanılabilir. Yapımı da tahmin edebileceğiniz gibi çoook kolay :) 
Not: Bu deniz kabuklarını nişan organizasyonumda masa süslemede kullanmak üzere Eminönü Şark Han'ın en üst katından inanılmaz ucuz fiyatlara satın almıştım! ;)


Her şeyi parti servis masasının bir köşesine dizmiştim ki birşey eksik gibi geldi, şekerlemeler bir boşlukta duruyor gibiydiler, örtü mü kullansam diye düşünürken bu pasta altlıkları aklıma geldi ve bence pasta altlığı konsepte çok güzel bir nokta koydu :)

Bir kaç basit dokunuşla elde ettiğim bu köşecikten çok memnun kaldım. Fark yaratmak, hayata biraz renk katmak işte bu kadar basit! Yaşasın DIY ! :)

Sevgiler,
Gökçe.

 Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu post da ilgini çekebilir ;)


6 yorum:

  1. Çok güzel olmuş..ben de daha yeni oğluma parti yaptım çok keyifli geçti..bloguma beklerim..
    rengarenk şekerleri yememek için zor dururdum bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) Ben de şekerlere hiç dayanamıyorum ama hurma alternatifini değerlendirmek lazım ;)

      Sil
  2. Ayy bayildimmm cok harika olmuslar :) biraz yilbasi havasi biraz parti havasi cok sirin olmuslar. o deniz kabuklarina bayildim. Onlar sekerleme mi yoksa sadece susleme mi ? Sekerlere, cikolatalara, tatlilara dayanamiyorum ozellikle gorselligi boyle guzel olanlara :)
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz kabuğu gerçek deniz kabuğu :) Nişan masalarımı süslemek için bir dolu deniz kabuğu almıştım. Onları tabiki atmadım, şimdi dekorasyonda kullanıyorum. Koca 26 yaşına girince de böyle bir şekil almak istedi benim kabuklar :)
      Benim için de özellikle şekerlere hayır demek çok zor hele bu Christmas döneminde şekerler çikolatalar şekilden şekle girip bizi cezbetmek için savaşıyorlar resmen :)

      Sil
  3. cnm ne güzel bir köşe olmuş :) ben candy cane lere bayılıyorum tam bir noel ruhu katıyorlar girdikleri ortama =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım. Tamamen katılıyorum :) O yüzden arada masamı misafirim olmasa da onlarla süslüyorum :)

      Sil