16 Mart 2014 Pazar

Önerilerinizi Bekliyorum! - Budapeşte Seyahati


Önümüzdeki hafta dört günlüğüne Budapeşte'ye gidiyorum. Herşey hazır, küçücücük bir ayrıntı dışında, Budapeşte de ne yapacağımı bilmiyorum. :)

Son aylarda o kadar yoğundum ki Budapeşte'de neresi gezilir, ne görülmelidir, ne yapılır, ne yenir... araştırmaya hiç vaktim olmadı. İlk defa bugün Google Amca'ya başvuruyorum ki daha güvenilir kaynaklara sormalıyım diyerek konuyu bloğa taşımaya karar verdim.
Budapeşte'nin altını üstüne getirmiş olanlar! tavsiyelerinizi bekliyor, tatil sonrası postunu hazırlamak için can atıyorum!!! Şimdiden teşekkürler!
İyi pazarlar, sevgiler,

Gökçe.


  Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

Bu postda ilgini çekebilir ;)

1 yorum:

  1. gördüğüm kadarıyla her şeyi hazırlamışsınız zaten :) nehirde tekneyle akşam turu yapılmalı...biraz kısa sürüyor ama manzara çok güzel...belli başlı köprüler,saray,parlamento binası ve gül baba türbesi var...bol bol sokak turları yapabilirsiniz,biz her gördüğümüz ışığa doğru yürüyerek baya gezmiştik...dışarda termal havuzları olan oteller varmış ama biz gidemedik,onlara bakabilirsiniz..ve biraz daha ayrıntılı gezi notlarım bu linkte..
    http://sakuralarveben.blogspot.com.tr/2013/09/yurudugum-sokaklar-3-kendime-notlarm.html

    YanıtlaSil