28 Nisan 2014 Pazartesi

Şımartılmak Tam Bana Göre!


Hele sözkonusu doğum günüm ise!


Günler çalışma masasının altında kocanın doğum günüm için hazırladığı paketletri açmamak için verdiğim savaşla geçti.

Büyük güne saat 6:30'da işe gitmek üzere uyanmıştım ki bu tatlı sürprizle karşılaştım.

Tostumu hızlıca mideme indirip paketlerime saldırdım.

Doğum günü klasiğimiz parfüm bu sefer Clinique'den geldi. Annemin favori parfümü olması beni daha bir çok mutlu etti. Kullandıkça annemi yanımda hissediyorum. :)


#monopolyCandır

Artık çay sunumlarım daha bir şık ;)

Kutlama iki kişilik olunca pasta da iki kişilik :)

Yemeksiz olmaz! O kutuların en üstündeki zarftan bu güzel akşam yemeği çıktı.

Yemeğimiz Doğa Tarihi Müzesi'nin (Naturhistorsiches Museum) Restoranında.


Viyana'ya gelenler, görülecek yerler listenize bu müzeyi ekleyin!

Müze kısmını daha önce gezdiğimiz için bu sefer sadece binayı gezdik. Doğa tarihi ile ilgili çok büyük ve kesinlikle görülmesi gereken bir koleksiyonları var! Detaylar burada.



Ve lezzetler!

Büfemiz açık, temamız deniz ürünleri.







Saat 9'a doğru kıpırdanmaya başlayan kocanın halinden anlıyorum ki beni bir sürpriz daha bekliyor.

Rehber eşliğinde teras turu! Yemek boyunca gözlerimi ayıramadığım tavan motiflerine şimdi çok yakınım!

Restaurantı ise şimdi kuş bakışı görüyorum.


Ve muhteşem manzarasıyla Viyana.

Siz siz olun terasta topuklu giymeyin ;)


Ay dede bana doğum günüme özel turuncu giyinmiş!!!






Bu doğum günü çiçeğim bir başka güzeldi!


Hepinize bol bol şımartılacağınız bir hafta diliyorum.

Sevgiler,

Gökçe.

Geçen sene de çok şımarmıştım :)

Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)

11 yorum:

  1. ne hos kareler bayıldım
    banada beklerım sevgıler

    YanıtlaSil
  2. cnm sabahtan akşama kadar harika bir gün geçirmişsin, hediyelerin çok güzel, akşam yemeğinize de bayıldım. Nice güzel yaşların olsun :)

    YanıtlaSil
  3. mesaj yazdım ama yayınlandımı bilmiyorum cnm, ulaşmadıysa tekrardan nice güzel yaşların olsun :)

    YanıtlaSil
  4. Doğum günün kutlu olsun canım.Bundan çok daha iyilerini yaşayacağın nice doğum günlerin olsun..
    Hediyelerin,organizasyon harika.Happy Hearth parfüm içinde bundan iyi bir mevsim zamanlaması olamaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin icin cok cok tesekkür ederim! Parfüm konusunda sana katiliyorum, zamanlama mükemmel ;)

      Sil
  5. Çok harika bir doğum günü olmuş.. nice mutlu yaşlara böyle güzel hediye ve sürprizlerle :)

    YanıtlaSil
  6. süpermiş ,çok düşünceli bir eşin var :) iyi ki doğdun..

    YanıtlaSil
  7. Oncelikle dogum gununu kutluyorum. bence simartilmak tam bizlere gore ozelliklede dogum gunlerimizde :) Hediyelerinde sabahtan askama gecirdigin tum gununde bence sahane, zaten onemli olan dusunulmek... yeni yasin sana bol kahkalali ve tatlili gunler getirsin
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim! Kesinlikle katılıyorum, düşünüldüğünü hissetmek çok güzel!

      Sevgiler!

      Sil