6 Mayıs 2015 Çarşamba

Bekarliga Veda & Kina Gecesi Fikri - Taclar

 
Kendi ya da arkadasinin dügünü yaklasmakta olan Okur, bu yazi senin icin!
 
Dügün sezonu, haliyle dügün hazirliklari, kosusturmalar son hizla devam ediyor. Son yillarda trend olan olan ve benim de cok sevdigim kina ve bekarliga Veda gecesini birlestiren partiler icin farkli, eglenceli ve kolay bir fikir ariyorsaniz buradan buyrun, güzel bir fikrim var! Lakin ben bu duvaklardan, (kendi bekarliga vedamda da vardi) etekli ojelerden, keselerden sikilmaya basladim. Yeni DIY fikirlerine cok acigim!
 
Ihtiyacimiz olan: Kafanizda o gece tasimak istediginiz tasarimin ciktisi, Uygun fiyatli taclar, silikon tabancasi ve makas.


 Ben bu tasarimi bir arkadasimin bekarliga veda partisi icin yaptim. Hem eglenceli hem de biraz disi bir sembol düsünürken ortaya boynuzlu, biyikli disi sembolü cikti. :) Gelinin sembolünde "Benim bekarliga vedam" yazarken, biz arkadaslarinin sembollerinde "Katy`nin bekarliga vedasi" yaziyordu. Tasarim kisminda hayallerin sonu yok, hayalinizi kurun, biraz arastirip akliniza uyan birkac örnek bulup en yakin Copy Shop´a/ozalite kosun!
 
Gelelim isin biraz daha somut kismina; formunu daha güzel tutturabilmek icin seklin ciktisini biraz kalin bir kagida almaliyiz. (Ben 200 g/m2 lik bir kagit kullandim.) Sonra bu kagida bir ozalitcide/copy shop´ta plastik kaplama yaptiriyoruz. Bu islemi kirtasiyeden laminasyon kagidini alip ütü yardimi ile evde kendi yapanlari duydum ama kendim henüz denemedigim icin sonucun ne kadar saglikli olacagi ile ilgili bir sey söyleyemiyorum.)
 
Ardindan makas yardimi ile plastikle kaplanan kagidi keserek sekilleri ortaya cikariyoruz. Plastik kaplanan kagit biraz sert oldugu icin kesim islemi biraz zaman alici oluyor.



 
Cikardigimiz sekilleri asagida göründügü gibi silikon tabancasi yardimiyla plastik tacimizin istegimiz bir yerine sabitliyoruz. Ben tam ortada degil biraz daha yanda durmasini tercih ettim.

Silikonun iyi tutmamasindan korktugum icin yedek taclar da yaptim ama silikon gayet basariliydi, taclar gün&gece boyunca bozulmadilar.
 
Avrupa´da bekarliga veda partilerinde gelin ve damadin arkadaslarina, özellikle de nikah sahitlerine cok is düsüyor. Geline ya da damada unutulmaz bir gece yasatmak icin inanilmaz yaratici fikirler ortaya cikiyor.  Bekarliga veda bizdeki gibi vur patlasin cal oynasindan cok geline&damada hazirlanan sürprizler ve kücük oyunlarla devam ederken gecenin sonu genelde bizimki gibi bitiyor. DANS DANS DANS :)  Ben de ilk deneyimimi bu parti ile birkac tatli sürpriz hazirlayarak yasarken cok eglendim, eglendirdim. :)
 
Bekarliga Veda & Kina Gecesi Taclari nin son halleri böyle idi.
 
Onlari yine renkleri ile uyumlu olan bir kutuya koyup kizlarla bulusur bulusmaz taclari ortaya cikardim :)
 
 
Íste karsinizda gelinimiz :)

 
Iyi eglenceler!
 
 
Facebook sayfamıza da beklerim, orası çoook renkli , TIK :)


Bu post da ilgini cekebilir ;)
 
http://tasarimyagiyor.blogspot.co.at/2014/06/leblebi-sekeri-diy.html


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder